Digitális Témahét 2016.
A témahét keretein belül 5 kiváló projektben igyekeztük népszerűsíteni diákjaink számára a digitális eszközöket 2016 áprilisának második hetében.
PROJEKTJEINK
- 1.b – Évszakok (Kőszegi Eszter – Hámori Gyuláné)
A legkisebbjeink sem maradhattak ki az izgalmas programokból. A gyerekeknek nagy élmény volt, hogy egész héten digitális eszközöket használhattak: telefont, kihangosítót, interaktív táblát, laptopot, projektort, fényképezőgépet. Matematika, magyar, angol, környezet és technika tantárgyakból is az évszakok körül „forgott a világ”. De persze a szabadban is sokat kirándultak, virágokat préseltek, s egy óriási plakát is elkészült a hét végére.
- 2.b – Túl az üveghegyen (Domokos Anita)
Lelkes 2.-osaink a magyaróráikon folyamatosan használták a számítógépet és a projektort. Sok digitális játék és feladat, na és persze filmvetítés, mesenézés színesítette a programot.
- 4.b – Kölcsey Ferenc: Himnusz (Kerner Edina)
Ők a Himnuszhoz kapcsolódó feladatokat alkottak és oldottak meg. Verset írtak, szófelhőt alkottak, kvíz játékot gyártottak, és használták a Tankockàkat (https://learningapps.org/).
#digitalistemahet #himnusz #dth #learningapps #tankockak #bestclassever
https://www.facebook.com/edina.kerner/videos/978293328874762/
- 6.a – Víz projekt (természetismeret és angol, Turgyánné Ignácz Ágnes – Demblovszky-Smajda Beáta)
A természetismeret órákon csoportmunkában kiváló „vizes” Power Point bemutatókat készítettek a diákok.
Mi mindenen történt angolórákon?
Nos: filmnézés szövegértési feladatokkal, online kérdőív kitöltése, internetes szótárak használata, keresztrejtvények megoldása…
Az órák egyik legélvezetesebb része az volt, amikor a tanulók saját telefonjaikat és fülhallgatóikat használhatták, mivel egy dal hiányos szövegét kellett írásban kiegészíteniük.
- 6.a + felső tagozat – A költészet bűvöletében (Rákosné Varga Edit – Szabóné Egervári Ágnes)
A 6.a osztály életében ezen a héten a víz témaköréhez kapcsolódott a költészet is. Verseket olvastak, klasszikus műveket hallgattak meg modern zenei feldolgozásban, sőt: maguk is verset írtak. Kedvenc időtöltés lett a tankockák készítése (https://learningapps.org/), a szófelhők ezután következnek.
A versírás projekthez az egész felső tagozat csatlakozott a költészet napja tiszteletére. Április 11-én bemutatták a legjobbnak ítélt osztályverseket, közös zenehallgatással zárták a programot, és még verseket is posztoltak az utcára.
Köszönet a projektvezető pedagógusoknak!
Folyamatosan bővülő GALÉRIÁNKAT is elérhetik!