Digitális Témahét 2016.

Digitális Témahét 2016.

A témahét keretein belül 5 kiváló projektben igyekeztük népszerűsíteni diákjaink számára a digitális eszközöket 2016 áprilisának második hetében.

PROJEKTJEINK

  • 1.b – Évszakok (Kőszegi Eszter – Hámori Gyuláné)

A legkisebbjeink sem maradhattak ki az izgalmas programokból. A gyerekeknek nagy élmény volt, hogy egész héten digitális eszközöket használhattak: telefont, kihangosítót, interaktív táblát, laptopot, projektort, fényképezőgépet. Matematika, magyar, angol, környezet és technika tantárgyakból is az évszakok körül „forgott a világ”. De persze a szabadban is sokat kirándultak, virágokat préseltek, s egy óriási plakát is elkészült a hét végére.

  • 2.b – Túl az üveghegyen (Domokos Anita)

Lelkes 2.-osaink a magyaróráikon folyamatosan használták a számítógépet és a projektort. Sok digitális játék és feladat, na és persze filmvetítés, mesenézés színesítette a programot.

  • 4.b – Kölcsey Ferenc: Himnusz (Kerner Edina)

Ők a Himnuszhoz kapcsolódó feladatokat alkottak és oldottak meg. Verset írtak, szófelhőt alkottak, kvíz játékot gyártottak, és használták a Tankockàkat (https://learningapps.org/).

#digitalistemahet #himnusz #dth #learningapps #tankockak #bestclassever

https://www.facebook.com/edina.kerner/videos/978293328874762/

  • 6.a – Víz projekt (természetismeret és angol, Turgyánné Ignácz Ágnes – Demblovszky-Smajda Beáta)

A természetismeret órákon csoportmunkában kiváló „vizes” Power Point bemutatókat készítettek a diákok.

Mi mindenen történt angolórákon?

Nos: filmnézés szövegértési feladatokkal, online kérdőív kitöltése, internetes szótárak használata, keresztrejtvények megoldása…

Az órák egyik legélvezetesebb része az volt, amikor a tanulók saját telefonjaikat és fülhallgatóikat használhatták, mivel egy dal hiányos szövegét kellett írásban kiegészíteniük.

  • 6.a + felső tagozat – A költészet bűvöletében (Rákosné Varga Edit – Szabóné Egervári Ágnes)

A 6.a osztály életében ezen a héten a víz témaköréhez kapcsolódott a költészet is. Verseket olvastak, klasszikus műveket hallgattak meg modern zenei feldolgozásban, sőt: maguk is verset írtak. Kedvenc időtöltés lett a tankockák készítése (https://learningapps.org/), a szófelhők ezután következnek.

A versírás projekthez az egész felső tagozat csatlakozott a költészet napja tiszteletére. Április 11-én bemutatták a legjobbnak ítélt osztályverseket, közös zenehallgatással zárták a programot, és még verseket is posztoltak az utcára.

Köszönet a projektvezető pedagógusoknak!

Folyamatosan bővülő GALÉRIÁNKAT is elérhetik!